Tuesday, April 6, 2010

Դուբլ երկու

Ինձ երկու բան չի կարելի. խմած ժամանակ մենակ մնալ ու պախմել ժամանակ օրագրային գրառումներ անել)))

Այսպիսով, երեկ երեկոյան տասին ինձ զանգեց Աղասը (նրա մասին արդեն պատմել եմ) ու կանչեց խմելու:
Ճանապարհին հանդիպեցի իմ ծանոթ (ու, կարելի է ասել, թշնամի) Գոռին, որն ինձնից ներողություն խնդրեց, որ կռվում էր իմ հետ կրիշնայիզմի թեմայով: Ասաց, որ կարդացել է «վերին աստվածային էության» հետ «ամուսնական հարաբերությունների» կոնցեպցիայի մասին, ու սիրտը խառնել է))) որ ես լրիվ ճիշտ էի նկարագրում, թե ինչ է բհակտին)))
Չէի սպասում, որ այդքան արագ կհարբեմ (երկու բաժակ հոնի օղի ու չորս փոքր շիշ «Հոլստեն»): Էլի կիթառ էինք նվագում ու երգում, խոսում ֆիլմերից, գրքերից, պարզեցի, որ Նիկան էլ է Թիմ Բարտոնի սիրահար: մի պահ էլ հիշում եմ՝ ընկած էի իրենց օֆիսի գետնին ու ծիծաղում էի:
Երեկ կյանքումս առաջին անգամ դարտս խաղացի: Ու ստացվեց. միայն Աղասն ինձ հաղթեց, այն էլ աննշան տարբերությամբ: Իմ տեսողության պայմաններում սա պետք է վերագրել յոգայի պարապմունքներին:
Գիշերեցի Աղասենց տանը, շատ քիչ բան եմ հիշում՝ միայն «Ալֆի» ֆիլմը, որի կեսից քնեցի: Առավոտյան վազեցի տուն, փոխվեցի ու նորից գնացի աշխատանքի: Իսկ երբ տեսա, որ VirtualDub ծրագիրն իսկապես դուբության վերջին աստիճանն է ու մի ժամանոց ֆիլմի ռենդերն անում է առավոտվանից երեկո, արդյունքում տալով հարյուրքսան գիգաբայտանոց AVI ֆայլ, ջղայնացա ու եկա տուն: Թող ռենդերը գիշերն անի, քանի ես այնտեղ չեմ:
Լավ էի հարբել, ընդհանրապես պախմել չեղա, մենակ բերանս էր չորացել: Եթե հարբելուց չափս չկորցնեմ ու չսկսեմ շատ ծխել, գլուխս էլ չի ցավա:

No comments:

Post a Comment