Saturday, September 18, 2010

Ներեցեք, որ ժամանակ չեմ ունենում այստեղ գրելու համար (տեսնես ինչ-որ մեկը կարդու՞մ է), պարզապես թարգմանությունս ժամանակ է խլում: Փորձում եմ ֆորումի «Ինչպես գրել» բաժինը վերածել հայ գրողների համար հնարավորինս հարուստ ռեսուրսային կենտրոնի՝ գիտեմ, շատ բաներ կլինեն, որ ոչ պետքական կամ անիմաստ կթվան, բայց ամեն մարդու իրենն է օգուտ տալիս և այլն, և այլն:
Ու գցում-բռնում, համեմատում եմ լավ գրողներին վատ գրողների հետ, ու տեսնում, որ մասշտաբի հարց կա. միկրոսկոպիկ ու մակրոսկոպիկ: Բոլոր լավ գրողները որոշակի մասշտաբ են ապահովում: Լավկրաֆտը կարճ պատմվածքներ էր գրում, բայց քանի՞ կարճ պատմվածք: Հարպեր Լին երկու վեպ է գրել, բայց ամբողջական վեպ: Ոչ թե Կոելիոյի ու Բախի նման՝ պարունակությամբ եհովայի վկաների բուկլետներ հիշեցնող մի քանի փոքրիկ գրքույկ:
Իհարկե, հակառակը ոչ միշտ է ճիշտ՝ մասշտաբը չի կարող միանշանակորեն ցույց տալ, թե գրողը լավ է գրում:
Մեկ էլ, եթե ինձ ինչ-որ մեկը նվիրի այս գիրքը՝


(նամանավանդ որ, հուշեմ, հինգ օրից ծննդյանս օրն է), անասելի շնորհակալ կլինեմ:) Ցանկացած տեսքով՝ էլեկտրոնային, .բմգ, .կնգ: Ոչ մի կերպ չեմ կարողանում գտնել, միայն Amazon-ում կար, այն էլ՝ մինչև Amazon-ից իմ մոտ գիրք հասնի)))
Մնացած առումներով՝ հիվանդ սատկում եմ, քիթս դժոխքի դարպասներից ավելի փակ է, հազում եմ ու տաքություն ունեմ: Դու՞ք ինչպես եք:

1 comment:

whiteshadow said...

(հույս ունի կլավանա մինչ սպասվող հարբոցու օրը)
(մտածումա ոնց գտնի գիրքը)

Post a Comment